تعداد بازدید: 1797

توصیه به دیگران 1

شنبه 18 ارديبهشت 1389-0:0

بازتاب نامه خبرنگاران معترض:آقاي وزير،لطفا"تکرار نشود

در پي اعتراض جمعي از خبرنگاران غرب استان؛هادي ابراهیمی-معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران-از وزیر ارشاد درخواست کرد برای انعکاس خبری سفر دولتمردان،از خبرنگاران بومي استفاده شود.


روز گذشته نامه انتقادي تعدادي از خبرنگاران غرب استان که نسبت به حضور 20 خبرنگار تهراني در مراسم افتتاحيه طرح هاي توسعه ي نوشهر،در مازندنومه و چند پايگاه بومي ديگر منتشر شد. 

پس از انتشار اين نامه، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نسبت به اين پيشامد واکنش نشان داد.

هادي ابراهيمي در نامه خود به دکتر حسيني-وزيرارشاد-با اشاره به اینکه يكي از سياست هاي پايه اي دولت عدالت محور دكتر احمدي نژاد بهره گيري از ظرفيت هاي فرهنگي و رسانه اي فعال در اقصي نقاط كشور براي انعكاس دستاوردها و خدمات ارزشمند نظام اسلامي است، گفت: در اين راستا خبرنگاران شهرستاني نقش ممتازي در معرفی پيشرفت هاي عظيم انقلاب در بخش هاي گوناگون بر عهده دارند.

بر اساس خبر ارسالي روابط عمومي استانداري مازندران به مازندنومه، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در اين نامه افزود: متاسفانه اخيراً مشاهده مي شود برخي از وزارتخانه ها و سازمان هاي مركزي با همراه آوردن خبرنگاران رسانه هاي جمعي از پايتخت به استان ها و ناديده گرفتن خبرنگاران بومي به عنوان ظرفيت هاي بالنده و قابل اعتنا در عرصه اطلاع رساني ، پوشش رسانه اي خدمات و فعاليت هاي حوزه عمل خود را پيگيري مي كنند.

وی در ادامه نامه آورده است: این کار علاوه بر صرف هزينه هاي سنگين موجب دلسردي فعالان رسانه هاي استاني خواهد شد.

 ابراهیمی در پایان از دکتر حسینی وزیر ارشاد خواست تا با هدف حمايت عملي از خبرنگاران شهرستاني كوشا و ياوران صميمي دولت در عرصه اطلاع رساني از تکرار این گونه مسائل جلوگیری شود.


  • يکشنبه 19 ارديبهشت 1389-0:0

    آقای وزیر هم گفت چشم

    • شهروند بابلي پاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 19 ارديبهشت 1389-0:0

      با تشکر از آقاي ابراهيمي که اينچنين از موضع خبرنگاران دفاع کرد و در پايان هم پيشنهاد مي کنم که به اين آدرس وبلاگ هم سري بزنيد و نظري داريد بديد با تشکر .http://ghasemzadehbabol.blogfa.com/

      • شنبه 18 ارديبهشت 1389-0:0

        آقای ابراهیمی
        امروز که همراه جناب رحیم مشایی بودید چرا به رفتار اطرافیان وی و استاندار نسبت به خبرنگاران اعتراض نکردید؟ مدیران اخبار را انعکاس می دهند یا خبرنگاران ؟ چرا مشایی فقط با دوربین صداو سیما اعتراض کرد و دوستان شما مانع حضور نزدیکتر خبرنگاران در این جمع شدند؟

        • شنبه 18 ارديبهشت 1389-0:0

          احسنت به آقا هادی که هم چنان از حریم رسانه و خبرنگار دفاع مي کند.بقیه یاد بگيرند.


          ©2013 APG.ir